Jak wiecie kocham naklejki wodne. Tym razem użyłam naklejek od KKcenterHk które otrzymałam w ramach współpracy. Umieściłam je na delikatn...

Birdcage Water Decals from KKcenterHk

By | 6/25/2014 22 comments
Jak wiecie kocham naklejki wodne. Tym razem użyłam naklejek od KKcenterHk które otrzymałam w ramach współpracy. Umieściłam je na delikatnym różowo-białym gradiencie, aby za bardzo ich nie przytłumić. Efekt końcowy jest bardzo delikatny i dokładnie taki jaki sobie wymyśliłam. Szkoda, że nie ma naklejek z samymi makami (przynajmniej Mi się wydaje, że to mak).


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Diamond Strength
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
* Essence Love Letters #01 Rosy In Love
* Naklejki wodne z KKcenterHk <TUTAJ>
* Sally Hansen Instant-Dry






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Lubię takie delikatne połączenia ! Naklejki mają świetne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te naklejki. Co je widzę, to sobie obiecuje, ze zamówię sobie arkusz.
    Ślicznie wyglądają z gradientem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i subtelne ombre i fajne naklejane elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczo wyszło ;) Cudny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maki są cudne! bardzo ładnie komponują się z delikatnym gradientem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! tło idealnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te naklejki, idealnie współgrają z gradientem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne są te naklejki! I gradient również!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są te naklejki i bardzo podoba mi się tło jakie do nich stworzyłaś idealnie się wpasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te naklejki ^^
    Gradient idealnie się wpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te naklejki rządzą! są naprawdę śliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam te naklejki ;) fajnie wyglądają na gradiencie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow ale cudnie wyszło :D ten gradient czy tam nie wiem co ślicznie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne! ;) te maki faktycznie sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  15. Powstał uroczy i bardzo dziewczęcy manicure :]

    OdpowiedzUsuń
  16. tak to są maki :) a całość wyszła Ci pięknie i subtelnie przez ten delikatny gradient. Do tej pory najlepiej przedstawiłaś te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatne i trochę retro pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*