Wszyscy kochają Mickey, więc nie mogło zabraknąć jej na paznokciach. Jak tylko przyszły moje sondy od KKCenterHk od razu pomyślałam o tej...

Mickey Mouse Nails

By | 2/13/2014 15 comments
Wszyscy kochają Mickey, więc nie mogło zabraknąć jej na paznokciach. Jak tylko przyszły moje sondy od KKCenterHk od razu pomyślałam o tej przesympatycznej myszce. Sporo jest wariacji paznokciowych z jej udziałem, ale ja postawiłam na coś mało szalonego w czarno-białych barwach.


Do wykonania tego mani użyłam:
Golden Rose Rich Color #35
Golden Rose Selective #04
* Sondy z KKCenterHk <TUTAJ>
* Golden Rose Gel Look

Ostatnimi czasy bardzo polubiłam się z białymi paznokciami i dość często ten kolor u mnie gości. Tym razem użyłam białego lakieru z GR Selective i jestem bardzo zadowolona. Nie jest to taki szał jak przy SH, ale naprawdę niewiele mu brakuje, a cenowo jest znacznie przyjaźniejszy :) Pędzelek przypadł mi znacznie bardziej do gustu niż ten z serii Rich Color (są za mięsiste). Zdecydowanie powiększę swoja kolekcje lakierów z tej serii.







Pamiętajcie, że sondy możecie spokojnie wykonać samemu w domu. 

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Ale fajne!!!! Genialnie to wymyśliłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam biel na paznokciach ;)
    świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super myszki! też mam taki zestaw sond, będę musiała spróbować zrobić podobne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba bardzo :D Uwielbiam Myszkę Mickey, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Bardzo mi się podoba takie stonowane zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna Mikki, kiedyś zrobiłam myszkowy akcent ale paznokcie opanowane wręcz przez nią bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, nie wiedziałam, że istnieje tyle rodzajów sond ;) śliczny jest ten motyw Miki!

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie jak mogłaś takie piękne zdobienie zrobic ? ;D nie no żartuję rób rób dalej takie cudowne zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie u Ciebie nie było...Kurcze świetne te myszki!! :) Ale jakie masz ładneee sondy, po co Ci aż tyle? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne mychy :)
    a próbowałaś już bieli z serii z proteinami (nr 242)?
    ja jej używam od zawsze, dwie warstwy i jest naprawdę genialne krycie, cena 3,90 :)
    z ciekawości zakupię sobie tą z serii Selective :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczności :) talent talent i jeszcze raz mega talent podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*