Po zobaczeniu posta u Kosmetycznie i życiowo , również zapragnęłam poczuć się jak mała dziewczynka. Z pomocą przyszły mi naklejki wodne z ...

Disney Princess Jasmine & Golden Rose Carnival #11

By | 11/02/2013 38 comments
Po zobaczeniu posta u Kosmetycznie i życiowo, również zapragnęłam poczuć się jak mała dziewczynka. Z pomocą przyszły mi naklejki wodne z KKCenterHK i Golden Rose Carnival #11. Dzięki nim w kilka chwil wyczarowałam prawdziwie bajkowe mani :)


Na palcu serdecznym wykonałam delikatny gradnient. Wiem, że na zdjęciach go praktycznie nie widać, ale wierzcie Mi- On tam jest. 
Do wykonania gradientu użyłam: Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It? i Rimmel SalonPRO #312 Ultra Violet. + Czarny Safari na pozostałych paznokciach. Całość pokryłam (z wyjątkiem serdecznego) Golden Rose Carnival #11. 


Jasmine pochodzi z zestawu naklejek wodnych jakie otrzymałam w ramach współpracy od KKCenterHK <TUTAJ> Są to zupełnie inne naklejki, niż te co miałam do tej pory. Po namoczeniu i zdjęciu z tekturki zdają się być bardziej plastikowe i sztywne. Jeśli ktoś ma mocno wypukłą płytkę, może mieć problemy podczas aplikacji. Naklejki te, mają tendencję do 'spływania' z paznokcia. Po ułożeniu ich w odpowiednim miejscu, należy mocno docisnąć je do paznokcia suchym płatkiem kosmetycznym. Sprawia to, że wszelkie bąbelki powietrza, które dostały się pod naklejkę znikają. Naklejka natomiast wtapia się w lakier, dosłownie wtapia. Na moich innych naklejkach wodnych, jak popatrzyłam pod katem byłam w stanie dostrzec ich granicę. W tych naklejkach taka granica nie istnieje! Są naprawdę super. 


Golden Rose Carnival #11 to matowe liliowe (kilka odcieni) heksy (3 wielkości), piegi, niteczki oraz drobny brokat. Wszystko zanurzone w przezroczystej bazie. Podobnie jak w #04 nie trzeba łowić drobinek. Jest ich tak dużo, że same nabierają się na szeroki pędzelek. Chociaż drobinki nie odstają, zalecam użycie topu.





Kiedy robiłam mani Karol ukradł Mi gąbkę, która robiłam gradient. W efekcie zrobił sobie gradient na dziobie. Pasuje teraz do moich paznokci ;p



I jak podoba Wam się takie księżniczkowe mani?

P.S. Czy tylko Mi się tak dzieje, że po wrzuceniu zdjęć do posta tracą ostrość?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. świetnie wkomponowałaś tą naklejkę :)
    a Carnival jest genialny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Carnival jest cudowny, uwielbiam całą serię ♥

      Usuń
    2. ja sobie go kupiłam na wypróbowanie lakieru z tej serii mimo że fioletu nie lubię i co? teraz lubię :D

      Usuń
    3. W sumie fiolet to wybrałam moja mama, ja jedynie róż chwyciłam. Sama pewnie bym wzięła inny kolor zamiast fiolety, ale na szczęście tak się nie stało :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba!
    Gradient na serdecznym widać, chociaż znam to z własnego doświadczenia, że jeśli grediencik jest delikatny, to aparat lubi zrównać go całkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Aparat nieco zrównał gradient, a bloger prawie całkowicie go usunął :/

      Usuń
  3. Trochę tracą ostrość, pewnie przez autokorektę Googli :/ niedawno coś dziwnego wprowadzili i zdjęcia same zmieniają ostrość, światło itd :/
    I cieszę się, że Cię zainspirowałam, chociaż moje mani nawet do pięt Ci nie dorasta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko jasne. Fajnie, ze coś chcą ulepszyć, ale powinni dać użytkownikom jakąś kontrolę nad tym. Z tego co widzę to ich autokorekta wcale nie ulepsza zdjęć i chętnie bym ją wyłączyła. Niestety pewnie się nie da :/

      Usuń
    2. obiło mi się o uszy że jak się zainstaluje Google+ to potem gdzieś w opcjach da się odznaczyć korektę zdjęć czy coś takiego i ten problem ponoć znika :)

      Usuń
    3. Nie trzeba mieć do tego Google + (przynajmniej na blogu) i nie ma co tego wprowadzać, bo to jedna wielka masakra, a podobno nie można wrócić potem do poprzedniego profilu. Jak się ma gmaila to to można bez problemu zmienić
      http://o-ironio.blogspot.com/2013/09/jak-wyaczyc-autokorekte-zdjec-w.html - tu chociaż jest tutek jak wyłączyć ;)

      Usuń
    4. oj tak zgodzę się, jak zaczynałam swoją przygodę z blogiem to miałam niezłą przeprawę z Google+, dzięki za tutorial :)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda to cieniowanie, marzę o takim manicure.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wygląda ten czarno-fioletowy gradient z carnivalem ♥ Zakochałam się w takim połączeniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. znakomicie : d te naklejki cudo a ptaszek cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie! :)
    nie tylko Ty masz problem ze zdjęciami :/ nie wiem co ten blogger odstawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Tyle blogów opiera się głównie na zdjęciach, a oni takie coś wprowadzają. Bez jakiejkolwiek informacji czy możliwości odrzucenia.

      Usuń
  8. Piękne! muszę pozbierać moją szczenkę z podłogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejulku!!! Piękny gradient, a ta Jasmina.... ach, pamiętam jak lubiłam bajki Disneya.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! a gradient na serdecznym widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaale fajne! ja bym wzięła najpierw Aurorę, moja ulubiona księżniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ślicznie! cudownie dobrałaś kolorki :)
    uwielbiam Jasminę, to moja ulubiona księżniczka ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne mani:)i naklejeczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piekne zdobienie. ten gradient z Carnivalem wygląda rewelacyjnie :) Jeśli chodzi o zdjęcia to musisz w Google + wyłączyć autokorektę. Ja miałam problem z tym, że po wrzuceniu fotek zmieniały mi się kolory i zdjęcia były zaszumione lekko, a gdy wyłączyłam autokorektę to problem zniknął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak można to wyłączyć :) Dzięki za info zaraz postaram się to usunąć.

      Usuń
  15. fantastyczne pazurki ;) szczególnie te z brokatem
    a Karol jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. takie bycie małą dziewczynką jak najbardziej trafia w moje gusta ;) no i carnival na gradiencie! super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wspaniale, ten gradient jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No kochana powiem Ci, że jak za takimi motywami nie przepadam tak u Cb mi się podoba, przekonałaś mnie i to jest pierwsze takie bajkowe mani, które skradło moje serce. Obstawiałam, że wybierzesz tą księżniczkę ale na fb mnie wyprzedził ktoś inny z odp.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Inaczej ująć tego nie można:) Też uwielbiam Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne! A Karol widze, ze stylowa pierwsza klasa z tym kolorowym dziobem, wie co modne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że nie widać granicy (ja mam z tym problem... moje szajsowate naklejki :P) szkoda, że są sztywne bo ja mam dość wypukłą płytkę :( a przechodząc do zdobienia, bardzo mi się podoba, szczególnie cieniowanie z carnivalem <3

    OdpowiedzUsuń
  22. maaamciu jakie cudne <3 świetny pomysł na połączenie gr carnival z tym gradientem, jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gradient wyszedł świetnie!
    A Karol to kruk? Skąd się u ciebie w domu wziął?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol to kawka. Wypadł z gniazda, zanim jeszcze nauczył się latać. Wzięłam go do domu, aby go trochę podchować i wypuścić. Kiedy nauczył się już latać i chciałam go wypościć rozchorował się (dostawał dziwnych ataków coś jak padaczka). Kiedy ataki ustały i go wypuściłam był już tak bardzo oswojony, że wrócił. Druga próba wypuszczenia również zakończyła się fiaskiem. Na wolności był 2 dni i wrócił odwodniony i kompletnie wycieńczony. Teraz jak otwieram okno to ucieka żebym go czasem nie chciała wypuścić.

      Usuń
  24. Super jest ten Carnival, muszę go zamówić. Ta naklejka fajnie tutaj pasuje :)
    A jakiego masz super ptaka! :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*